Partnerski salon jubilerski - ul. Krakowska 6, 31 - 066 Kraków

Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. W zakładce sklepy znajduje się lista sprzedawców, z którymi współpracujemy. W wymienionych miejscach mogą Państwo dokonywać zakupów i zamówień produktów PRECIOSO.

REGULAMIN

KAŻDY KLIENT KORZYSTAJĄCY Z ZAKUPÓW W SKLEPIE WWW.PRECIOSO.COM.PL JEST ZOBOWIĄZANY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z REGULAMINEM.

Sklep internetowy www.precioso.com.pl umożliwiający składanie i przyjmowanie zamówień hurtowych na artykuły jubilerskie jest własnością firmy ELEMA Leszek Idzikowski ul. Dworna 39, 30-244 Kraków, NIP 682 121 29 53, REGON 3535003221. Sklep prowadzi sprzedaż jedynie produktów firmy ELEMA.

 

Poniższy regulamin określa:

  • zasady zamawiania produktów oferowanych przez sklep oraz sposób realizacji zamówień; wymianę, zwroty i reklamacje;
  • ochronę danych osobowych klienta oraz pozostałe postanowienia końcowe.

 

ZASADY ZAMAWIANIA I REALIZACJI

  1. Osobami upoważnionymi do składania zamówień są wyłącznie Klienci hurtowni internetowej Precioso. W celu uzyskania statusu Klienta hurtowni Precioso należy:
  • Zarejestrować się na stronie precioso.com.pl.
  • Dokonać aktywacji konta, poprzez uruchomienie linku wysłanego na adres mailowy Klienta.
  • Oczekiwać na weryfikację i otrzymanie pełnego dostępu do konta.
  • Zalogować się w hurtowni internetowej przy użyciu Loginu i Hasła.
  1. Klient składa zamówienie na stronie sklepu precioso.com.pl
  2. Przyjęcie zamówienia jest potwierdzone drogą mailową.
  3. Po wpłynięciu na podany rachunek bankowy wpłaty dotyczącej zamówienia, następuje jego realizacja, której termin wykonania ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia i uzgadniany z klientem drogą mailową.
  4. Do realizacji zamówienia potrzebne są dane klienta, adres dostawy, kontakt mailowy i telefoniczny. Kontakt na linii klient-sklep odbywa się drogą mailową. Kontakt telefoniczny wymagany jest tylko i wyłącznie dla kuriera dostarczającego przesyłkę.
  5. Ceny produktów podane są w złotych polskich. Ceny w chwili przyjęcia zamówienia są wiążące, natomiast sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen w ofercie, wprowadzenia obniżek i promocji.
  6. Faktury: 

1. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączony jest oryginał Faktury VAT, wystawiany po podaniu wszystkich danych potrzebnych do jego wystawienia. 

2. Fakturę należy zachować na wypadek ewentualnych zwrotów lub reklamacji.
  7. Do każdego zamówienia doliczane są koszty wysyłki, które są zależne od wagi i gabarytów zamówionych produktów oraz wybranej formy dostawy:
  • Poczta Polska – przesyłka priorytetowa polecona lub firma kurierska. Firma ELEMA nie ponosi odpowiedzialności za terminy dostaw w/w firm.
  1. W szczególnych przypadkach, niezależnych od firmy zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu realizacji lub odstąpienia od jego wykonania, o czym niezwłocznie powiadomimy klienta (np. w przypadku braku surowca potrzebnego do wykonania zamówienia).

 

WYMIANY, ZWROTY I REKLAMACJE

1. WYMIANA

W niektórych przypadkach można wymienić dostarczony towar. Wymianę należy uzgodnić ze sklepem, wówczas termin realizacji wymiany zostanie ustalony. Niezawinione przez producenta koszty ponownej wysyłki ponosi klient. Przesyłkę należy oznaczyć napisem “WYMIANA”. Towar wymieniany nie może być używany lub uszkodzony. W przypadku różnic w cenie wymienianego towaru, należy dołączyć wystawiony rachunek, a różnicę ceny wpłacić na rachunek bankowy sklepu.

2. ZWROTY

Zgodnie z ustawą, klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Zwrot kwoty zapłaconej za zamówiony produkt nastąpi na podany nr konta bankowego w załączonym do przesyłki formularzu w ciągu trzech dni od jej otrzymania. Nie dokonujemy zwrotów za pobraniem na wysłany towar. Przesyłkę należy oznaczyć napisem “ZWROT”. Zwracany towar nie może być używany lub uszkodzony. Należy do niego dołączyć rachunek. Koszt dostawy i odesłania towaru ponosi klient i nie podlega on zwrotowi.

3. REKLAMACJE

W przypadku reklamacji należy odesłać reklamowany towar, wcześniej zgłaszając reklamację droga mailową z opisem wad o charakterze niezgodności z umową. Przesyłkę należy oznaczyć napisem “REKLAMACJA”. Należy do niej dołączyć rachunek oraz wypełniony załączony formularz. Po otrzymaniu przesyłki przez firmę, w terminie 14 dni klient otrzyma informacje o sposobie rozpatrzenia reklamacji:
• Naprawa;
• Wymiana na nowy produkt;
• Zwrot pełnej kwoty wraz z kosztami wysyłki.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, np. uszkodzeń produktu z winy klienta lub niewłaściwego użytkowania, towar zostanie wysłany wraz z opinią na temat odmowy. Przy dostawie przesyłki, klient jest zobowiązany do jej sprawdzenia celem ustalenia czy uszkodzenia mechaniczne produktu nie powstały podczas transportu. W tym przypadku należy spisać stosowny protokół w obecności przedstawiciela firmy dostarczającej przesyłkę.
Wszystkie produkty oferowane na stronie www.precioso.com.pl są nowe i wykonane przez firmę ELEMA.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 roku „O ochronie danych osobowych dz. ust.133 poz. 883” dane osobowe klienta przetwarzane będą wyłącznie przez firmę ELEMA Leszek Idzikowski, w celu realizacji zamówień w sklepie internetowym www.precioso.com.pl. W innych sprawach nie wymienionych w regulaminie, obowiązują przepisy kodeksu cywilnego i ustaw regulujących działalność i funkcjonowanie sklepu. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie.

Aktualizowanie...
  • Brak produktów w koszyku.