Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. W zakładce sklepy znajduje się lista sprzedawców, z którymi współpracujemy. W wymienionych miejscach mogą Państwo dokonywać zakupów i zamówień produktów PRECIOSO.
Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. W zakładce sklepy znajduje się lista sprzedawców, z którymi współpracujemy. W wymienionych miejscach mogą Państwo dokonywać zakupów i zamówień produktów PRECIOSO.
REGULAMIN
KAŻDY KLIENT KORZYSTAJĄCY Z ZAKUPÓW W SKLEPIE WWW.PRECIOSO.COM.PL JEST ZOBOWIĄZANY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z REGULAMINEM.
Sklep internetowy www.precioso.com.pl umożliwiający składanie i przyjmowanie zamówień hurtowych na artykuły jubilerskie jest własnością firmy ELEMA Leszek Idzikowski ul. Dworna 39, 30-244 Kraków, NIP 682 121 29 53, REGON 3535003221. Sklep prowadzi sprzedaż jedynie produktów firmy ELEMA.
Poniższy regulamin określa:
ZASADY ZAMAWIANIA I REALIZACJI
WYMIANY, ZWROTY I REKLAMACJE
1. WYMIANA
W niektórych przypadkach można wymienić dostarczony towar. Wymianę należy uzgodnić ze sklepem, wówczas termin realizacji wymiany zostanie ustalony. Niezawinione przez producenta koszty ponownej wysyłki ponosi klient. Przesyłkę należy oznaczyć napisem “WYMIANA”. Towar wymieniany nie może być używany lub uszkodzony. W przypadku różnic w cenie wymienianego towaru, należy dołączyć wystawiony rachunek, a różnicę ceny wpłacić na rachunek bankowy sklepu.
2. ZWROTY
Zgodnie z ustawą, klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Zwrot kwoty zapłaconej za zamówiony produkt nastąpi na podany nr konta bankowego w załączonym do przesyłki formularzu w ciągu trzech dni od jej otrzymania. Nie dokonujemy zwrotów za pobraniem na wysłany towar. Przesyłkę należy oznaczyć napisem “ZWROT”. Zwracany towar nie może być używany lub uszkodzony. Należy do niego dołączyć rachunek. Koszt dostawy i odesłania towaru ponosi klient i nie podlega on zwrotowi.
3. REKLAMACJE
W przypadku reklamacji należy odesłać reklamowany towar, wcześniej zgłaszając reklamację droga mailową z opisem wad o charakterze niezgodności z umową. Przesyłkę należy oznaczyć napisem “REKLAMACJA”. Należy do niej dołączyć rachunek oraz wypełniony załączony formularz. Po otrzymaniu przesyłki przez firmę, w terminie 14 dni klient otrzyma informacje o sposobie rozpatrzenia reklamacji: • Naprawa; • Wymiana na nowy produkt; • Zwrot pełnej kwoty wraz z kosztami wysyłki. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, np. uszkodzeń produktu z winy klienta lub niewłaściwego użytkowania, towar zostanie wysłany wraz z opinią na temat odmowy. Przy dostawie przesyłki, klient jest zobowiązany do jej sprawdzenia celem ustalenia czy uszkodzenia mechaniczne produktu nie powstały podczas transportu. W tym przypadku należy spisać stosowny protokół w obecności przedstawiciela firmy dostarczającej przesyłkę. Wszystkie produkty oferowane na stronie www.precioso.com.pl są nowe i wykonane przez firmę ELEMA.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 roku „O ochronie danych osobowych dz. ust.133 poz. 883” dane osobowe klienta przetwarzane będą wyłącznie przez firmę ELEMA Leszek Idzikowski, w celu realizacji zamówień w sklepie internetowym www.precioso.com.pl. W innych sprawach nie wymienionych w regulaminie, obowiązują przepisy kodeksu cywilnego i ustaw regulujących działalność i funkcjonowanie sklepu. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie.